Υλικά & Υφές
Με την ολοκλήρωση του τρισδιάστατου μοντέλου, ολοκληρώνεται και η επιλογή απόδοσης υλικών στις επιφάνειες που το αποτελούν μιας και οι ιδιότητες αυτές έχουν αποδοθεί ήδη μέσω παραμέτρων των αντίστοιχων οντοτήτων.
Η τρισδιάστατη γεωμετρία μας επιφάνειας (πλακίδια, τούβλο, ξύλο, κεραμίδι κλπ) αποδίδεται μέσω του fractal imaging. Ακόμα με τη μέθοδο surface mapping επιτυγχάνεται η υπέρθεση εικόνας υλικού (texture) τύπου bmp σε επιλεγμένη επιφάνεια. Στις βιβλιοθήκες του σχεδιαστικού προγράμματος ΤΕΚΤΩΝ υπάρχουν πολλές προεπιλεγμένες εικόνες, για τον καθορισμό των υλικών των επιφανειών. Προσθέστε σε αυτές τις δικές σας και δημιουργήστε διαφορετικές δυνατότητες παρουσίασης.
Για την περαιτέρω ρεαλιστική απόδοση της υφής των υλικών πειραματιστείτε με τις παραμέτρους ανάκλαση, καθρεπτισμό, διάθλαση, διαφάνεια και στιλπνότητα ή επιλέξτε μια από τις «έτοιμες ιδιότητες επιφάνειας».