Συχνές ερωτήσεις εγκατάστασης
1. Ποιό πρόγραμμα πρέπει να εγκαταστήσω; Master (Fespa & Τέκτων), Fespa ή Τέκτων;
- Αν έχετε αγοράσει το Master, επιλέγετε να εγκαταστήσετε μόνο το «MASTER» (δε χρειάζεται ξεχωριστή εγκατάσταση του «FESPA» ή του «ΤEKTΩN»).
- Αν έχετε αγοράσει μόνο το Fespa, επιλέγετε να εγκαταστήσετε το «FESPA» ή το «MASTER» (oι δύο αυτές επιλογές είναι ταυτόσημες και απόλυτα λειτουργικές, όσον αφορά το στατικό μέρος του προγράμματος).
- Αν έχετε αγοράσει μόνο το Τέκτων, επιλέγετε να εγκαταστήσετε το «ΤEKTΩN» ή το «MASTER» (oι δύο αυτές επιλογές είναι ταυτόσημες και απόλυτα λειτουργικές, όσον αφορά το αρχιτεκτονικό μέρος του προγράμματος).
- Αν δεν είστε βέβαιος τι έχετε αγοράσει μπορείτε να εγκαταστήσετε «MASTER» και θα ενεργοποιηθούν αυτόματα οι λειτουργικότητες του Fespa ή του Τέκτονα που έχετε αγοράσει.
Προσοχή: Δεν συνίσταται να έχετε εγκατεστημένα στον ίδιο Η/Υ και Master και Fespa. Πολλαπλές εγκαταστάσεις της ίδιας έκδοσης του προγράμματος (Master, Fespa και Τέκτων) στον ίδιο H/Y προκαλέσουν προβλήματα στον μηχανισμό επίλυσης του Fespa και θα πρέπει να αποφεύγονται.
Οι δύο εκδόσεις μπορούν να λειτουργούν παράλληλα σε διαφορετικό φάκελο εγκατάστασης, έχοντας δύο διαφορετικά κλειδιά στον Η/Υ χωρίς πρόβλημα. Πάντως συνιστούμε αν θέλετε να διατηρήσετε την παλιά έκδοση, να την εγκαταστήσετε σε διαφορετικό Η/Υ καθώς είναι πιο ασφαλής σαν επιλογή γενικά.
Αν το λειτουργικό σας σύστημα είναι Windows Vista ή 7 δεν έχει απενεργοποιηθεί η λειτουργία ελέγχου λογαριασμού χρήστη (UAC). Δείτε τις οδηγίες εγκατάστασης για Windows Vista.(/a)
4. Γιατί το πρόγραμμα ζητάει κωδικούς κάθε φορά που ξεκινάει;
Βεβαιωθείτε ότι έχετε κωδικό διαχειριστή συστήματος για την εγκατάσταση του προγράμματος και τη διαδικασία λήψης των κωδικών.
5. Γιατί δεν μπορώ να λάβω κωδικούς ενεργοποίησης μέσω διαδικτύου;
Πιθανές αιτίες με σειρά συχνότητας εμφάνισης:
- Ελέγξτε αν η σύνδεσή σας με το διαδίκτυο είναι ενεργή και δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα προστασίας (Antivirus ή Firewall) που εμποδίζει την επικοινωνία με το κέντρο λήψης κωδικών.
- Ο Η/Υ σας δεν είναι συνδεδεμένος απευθείας στο διαδίκτυο (απευθείας σύνδεση με μόντεμ) αλλά μέσω άλλου Η/Υ (proxy server). Αυτός ο τρόπος δεν υποστηρίζεται και η λήψη κωδικών ενεργοποίησης πρέπει να γίνει τηλεφωνικά.
- Έχετε εγκαταστήσει νεότερη χρεώσιμη έκδοση από αυτή που έχετε αγοράσει. Καλέστε στο τμήμα πωλήσεων στο 210 3835324 για να την παραγγείλετε ή εγκαταστήστε το παλιό σας πρόγραμμα από το CD που σας έχει δοθεί με την αγορά.
6. Τα αρχεία χρήστη (Ανοίγματα ή Αντικείμενα) θα επηρεαστούν από τη νέα εγκατάσταση;
Η νέα εγκατάσταση δεν επηρεάζει τα αρχεία που έχουν δημιουργηθεί και φυλαχθεί σαν αρχεία χρήστη στις αντίστοιχες ειδικές θέσεις της βιβλιοθήκης.
7. Το νέο πρόγραμμα διαβάζει τα παλαιά αρχεία μου;
Η νέα έκδοση είναι συμβατή με όλα τα παλιότερά σας αρχεία, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα και το λειτουργικό που είναι δημιουργημένα.
Αυτό συμβαίνει διότι στις τοπικές ρυθμίσεις του υπολογιστή σας η επιλεγμένη γλώσσα είναι τα αγγλικά.
Για να το διορθώσετε
- Πηγαινετε στον Πίνακα Ελεγχου (Control Panel)
- Επιλέξτε Ώρα-Γλώσσα-Περιοχή (Clock-Language-Region)
- Περιοχή & γλώσσα (Region & Language)
- Στο παράθυρο «Περιοχή & Γλώσσα» (Region & Language), που εμφανίζεται, επιλέξτε την καρτέλα Διαχείριση (Administrative)
- Κάντε κλικ στην «Αλλαγή τοπικών ρυθμίσεων συστήματος» («Change system Locale») και για «Τοπικές ρυθμίσεις συστήματος» επιλέξτε «Ελληνικά».
- Eπανεκκίνηστε τον Η/Υ σας προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι αλλαγές.